Jumaat, 21 Mei 2010


anak jemaah dari paris abang imran, namanya iman baru 6 bulan, tapi sihat masyaAllah subhaanAllah.
abdul rahman sedang senyak tidur selepas mandi dan di bedung.
abu abdul rahman memegang abdul rahman sambil perposing.
aahh ni macam tidur sodap dah...
erm... wanginya anak walid ni...

2 ulasan:

Umma-ali berkata...

Aslm,
haa tokojut gak tadi, ingatkan abdul rahman tiba2 dah besor mcm di tiup2!!!hehe... abg rauf tnya shah ada bk emel akak htr berkenaan produk kurma tu? dia nk mntk tlg cari details produk tu...

Shaharudin Bin Abdul Aziz berkata...

ws, kalau macam tu punya sonang eden pon nak beranak..
ada kot, tak ingatlah, bleh kasi lagi sekali?